trichoblastoma with few areas of bcc
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר ניר, הייתה לי בליטה על חעור בסנטר. אחרי ניתוח ראשון קיבלתי תשובה מפתולוגיה: . basal cell carcinoma אחרי ניתוח נוסף: trichoblastoma the lession involved one lateral margin Revision of previous biopsy: trichoblastoma with a few areas of bcc חלק של הגידול עדיין נשאר. הרופה שלי מתלובט האם כדאי לעשות שוב ניתוח. מה דעתך? למי כדאי לפנות ליעוץ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לדעתי כדאי לבצע הרחבה של הניתוח על מנת למנוע השנות של ה-BCC. ניתן לבקש חוות דעת נוספת מפתולוג נוסף. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)