האם דרושה בדיקה דחופה?
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתמונה המצורפת מופיע נגע בעור אשר ממוקם על החזה כ 10 ס"מ תחת כתף שמאל. יש לי תור לרופא עור בעוד כחודש, האם על פי התמונה יש צורף לראות רופא בדחיפות גבוהה יותר ? הצילום: https://plus.google.com/photos/115492511220688814502/albums/5863853812338983281/5863853812234902706
לא ניתן לאבחן דרך האינטרנט.... האם מדובר בנגע חדש? מגרד? כואב? מתפתח / משתנה במהירות? בקיצור- אם אתה חושש אז כמובן דרושה בדיקה דחופה יותר. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
האם תשובה חיובית לכל אחת מהשאלות שלך ובודאי כולן יחד מהווה אינדיקטור שמעלה את החששות ? ומאידך, האם סימנים של הקטנת הנגע וירידת האדמומומית סביבו מהווה "אזעקת הרגעה"?