שאלה דחופה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן ה- 9 רכב על אופניים בצהריים, וחזר עם זרועות בעלות גוון אדום, ללא שלפוחיות/ התקלפות. העור חמים ומעט מציק לו. קראתי שכוויה בילדות מגבירה את הסיכון למלנומה. האם יש חשש לכך מחשיפה כזו? האם צריך להיות במעקב כלשהו? תודה מראש, אורי
אכן כווית שמש בילדות (ולמעשה בכל גיל) מעלה את הסיכון למלנומה. אין לבכות על חלב שנשפך, אולם בהחלט נדרש מעקב כל 6-12 חודשים אצל רופא עור לכל החיים. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
תודה על המענה. האם העובדה שלא התפתחו שלפוחיות אינה מפחיתה מהסיכון? אני מאד מודאג. תודה מראש.
הסיכון אכן פחות בהשואה לכוויה עם שלפוחיות, אולם לא ניתן לכמת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון