סולר קרטוזיס
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וערב טוב! אני בן 62 יש לי סולר קרטוזיס שיצאו לי לפני 5 שנים בעיקר בקרקפת ובאוזניים עקב חשיפה לשמש כשהייתי צעיר. טופלתי בעבר גם באלדרה, הנגעים מטופלים בהקפאה אבל כל הזמן יוצאים חדשים וזה לא ניגמר, בשנתיים האחרונות עברתי 6 ניתוחים להורדת הנגעים שלא הגיבו לטיפול בהקפאה, בשבוע שעבר נישלחתי שוב להוריד 2 נגעים שלא ירדו בטיפולי הקפאה, הכירורג הוריד לי 3 נגעים בניתוח ובנוסף לכך צרב לי בקרקפת בלייזר כ 15 נגעים נוספים, 3 הנגעים נשלחו כמובן לביופסיה. האים לדעתך לפי התאור הנ"ל יש החמרה במחלה בשנתיים האחרונות?? רב תודות לך על תשובתך!!
לפי דבריך אכן מדובר בהחמרה- או בתהתיחסות שונה של הרופא לנגעים הקיימים. כל עוד תהיה במעקב מצבך מצויין. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון