שוב שאלה כללית על ביופסיות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדוקטור נתנזון שלום רב. תודה על תשובתך. אמרת שבאופן עקרוני אפשר לקבל תשובה אחרי שלושים דקות, אז אני תמיד חשבתי שהממצא צריך תנאים של גידול והתפתחות, של כמה ימים לפחות, זה לא נכון? ושאלה שנייה, האם אפשר לשלם באופן פרטי ולקבל את התשובה מהר יותר? למשל, אם עושים את הניתוח באופן פרטי, או אפילו לא באופן פרטי? הרי אנשים משלמים מלא כסף על שטויות, והנה דבר שכל כך חשוב לאנשים, אז אם אפשר לשלם כסף ולקבל תשובה מהירה יותר, אנשים יעדיפו את זה. תודה רונית
1. לא. את מתבלבלת בין תרבית (חידקים, פטריות) לביופסיה. 2. כמובן. הכל עניין של כסף... בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון