נקודות אדומות על העור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי נקודות אדומות באזור הצוואר והחזה. הן יחסית קטנות אבל אני שמה לב שהן גדלות עם הזמן. פניתי לרופא העור שלי הוא אמר שהוא חושש שאם יוציא לי אותן זה יגרום לצלקת. הוא המליץ לי לפנות למכון פרטי בתל השומר (אינני יודעת באיזה מכון מדובר וגם לו לא היו הפרטים המדוייקים)מישהו אחר המליץ לי להוציא אותן בחורף. כעת קיץ, אני חוששת שהן יגדלו. האם ניתן להוציא אותן בתקופה הקרובה ואם כן, מה ההמלצה?
לקריאה נוספת והעמקה
נושא זה אינו קשר כלל לסרטן העור. פני לפורום בעוסק באסתטיקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)