פס שחור בציפורן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לביתי בת ה 10 וחצי הופיע לאחרונה בשנית פס שחור בציפורן האגודל. בגיל 3 הופיע הפס לראשונה ואז ערכו לה ביופסיה והתברר אז שמדובר בנקודת חן. מאז הפס השחור נעלם (נשאר עיוות קטן בציפורן) וכעת הוא חזר (לאחר 7 שנים) פחות או יותר באותו מיקום. האם העניין מחייב לדעתך ביצוע ביופסיה נוספת? איך ייתכן שלאחר תקופה כה ארוכה התופעה חוזרת? על מה זה יכול להעיד? גיל
ממירב הסיכויים שמדובר בשומה שהיתה, לא הוצאה בשלמותה וחזרה, אולם מובן שיש לבדוק שוב את הציפורן על ידי דרמוסקופ לקבלת החלטה מושכלת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)