דוקטור בקשר לשינה ליד החלון ובקשר לוילונות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני יושן ליש החלון ועכישו קיץ וחם מאד אז החלון פתוח והוילון מכסה אותו, התריסים אבל כמובן לא סגורים אלא פתוחים לךגמרי, אז כביכול השמש יכולה לחדור לחדר, השאלה היא האם השמש חודררת את הוילון ויכולה לפגוע בי כשאני ישן או שהוילון חוסם את קרני השמש לחלוטין? אני יפשוט מתעורר כבר כשיש שמש, בסביבות 8 אני מתעורר ולא ב6, אז כבר ייש שמש ב8, לפניי אפילו ובגלל זה אני שואל אותך את זה כי זה חשוב
השמש יכולה לחדור וילונות. כמות הקרינה תחויה בעובי הבד, זוית השמש וכו'. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)