האם יש סיכון בשיזוף עצמי?
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחרונה התחלתי לשמוע על האפשרות ששיזוף בהתזה יכול לסרטן. אני אמנם לא משתזפת בהתזה אך משתמשת בקרמים לשיזוף עצמי/הדרגתי. האם הסיכונים הקיימים בהתזה קיימים גם בקרמים לשיזוף עצמי?
לקריאה נוספת והעמקה
לי לא ידוע על סכנות של שיזוף בהתזה (מלבד אפשרות של אלרגיה - דלקת עור למגע). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)
תודה על התגובה, המרכיב הוא בשם DNH , לאחרונה הוכח קשר בין המרכיב (שנמצא בהרבה מהתכשירים) לבין סרטן העור.. אני לא בטוחה בפרטים אבל בהחלט בטוחה שישנם סכנות. האם DNH נמצא בכל מוצרי השיזוף עצמי?