כתם שחור מתחת לציפורן ברגל שמאל
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גליתי לפני שבועיים בערך שהורדתי את הלק כתם שחור מתחת לציפורן ברגל שמאל זה היה נראה לי מוזר ביררתי על זה באינטרנט וראיתי שיכול להיות או שזה שטף דם או מלנומה היום נבדקתי אצל רופא עור הוא אמר לי שיכול להיות שזה שטף דם אבל הוא רוצה להיות בטוח והפנה אותי לכירורג פלסטי בבית חולים לביצוע ביופסיה השאלה שלי מה לעשות כי אני מאוד מפחדת ולא יכולה לחכות עד שבוע הבא לבדיקה ..? אם מלנומה?
על ידי בדיקה במכשיר אופטי הנקרא דרמוסקופ ניתן להגיע לדיוק אבחנתי גדול יותר ולחסוך ביופסיה מאוד לא נעימה. בכל מקרה שבוע המתנה לא תשנה את סיכוייי ההחלמה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון