נקודות מתקלפות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי יש לי שאלה-יש לי נקודות בגוף לא חריגות או משהו אבל לפעמיים יוצאות לי מהשמש קטנות טיפה בולטות(הן לא גדלות)ואני משחקת איתם וכתוצאה מכך הן מתקלפות..האם זה מסוכן??לפני כמה ימים נקודה קבועה שיש לי אותה זמן מה התנפחה קצת ונגעתי בה כמו שנוגעים בפצע ובטעות קילפתי אותה..יש לציין שששום נקודה לא התקלפה מעצמה רק בעזרתי כי אני פשוט אוהבת להתעסק בהן..מה דעתך? תודה...
מאחר שרוב השומות הן תקינות אז לרוב לא יהיה בכך סיכון של סרטן , אולחם את עלולה לגרום לזיהום של העור וכתוצאה מכך לכתמים וצלקות מכוערות. ואם חלילה תקלפי נקודה סרטנית אז כמובן התוצאה עלולה להיות עגומה. לסיכום מכל הבחינות עדיף לא להתעסק עם העור... בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון