כתם על העור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור גיליתי אתמול במקרה כתם חדש על העור (חשוב לציין שהעור שלי חלק ואין בו כתמי עור בכלל), קוטר הכתם הוא כסנטימטר וגבולותיו כהים במעט ממרכזו. חשוב לציין שבלחיצה על הכתם אין כאבים ככה שלא מדובר בשטף דם לפי דעתי. יש לי תור לרופאת עור בנושא אחר רק לסוף יולי , רציתי לשאול אם מדובר בנושא שדחוף לבדוק ואצטרך לבדוק רופאים אחרים או שניתן להמתין עד יולי בנוגע לבדיקה תודה מראש מיטל
לקריאה נוספת והעמקה
נראה שלא מדובר במצב מסוכן, אולם לא הייתימחכה חודשיים לבדיקה אלא מבקש תור מוקדם יותר. למה לקחת סיכון? בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)