מלנומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . נמצא אצלי בבדיקת קטע עור כי זה מלנומה העומק היה BRESLOE 0.7MM CLARK 3 malignant melanoma, nos אודה לך באם תוכל לפרט קצת יותר לגבי הממצאים והסיכון . לגבי העומק ולגבי רמת החדירה תודה
מדובר במלנומה (סרטן העור,) אולם עומק החדירה מצביע על סיכויי החלמה גבוהים מאוד. הטיפול המקובל במקרים אלו הינו הרחבת הכריתה (על מנת להבטיח שולי ביטחון נקיים מגידול). לעיתים מתבצעת גם דגימה כירורגית של בלוטות הלימפה ("בלוטת הזקיף") באיזור הגידול. אם בדיקות אלו תקינות לא נותר אלא להיות במעקב של רופא עור כל 3חודשים בשנתיים הראשונות וכל 6 חודשים לאחר מכן. בריאות שלמה, ד"ר ניר נתנזון