שומה בכף יד שמאל
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת חמש וחצי ויש לה שומה חומה כהה בכף יד שמאל בחלק הפנימי. הייתי אצל רופא כירורג שאמר שהנגע נראה קליני כנבוס ובדרמטוסקופיה קיימים סימנים אטיפים למרות שרק הסתכל למראית העין. הרופא המליץ ואמר שחייבים לעשות ניתוח להוריד זאת, אני ממש מודאגת, אני לא יודעת במה מדובר. האם כדאי להוריד? האם זה אומר שזה סרטני? תעזור לי בבקשה. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
דרמטוסקופ הוא כלי מצוין בידים מיומנות. אחד החסרונות של דרמטוסקופיה הוא שכשמשתמש אינו מיומן דיו המסקנות לעיתים שגויות. אני ממליץ לך לקבל חו"ד נוספת לפני החלטה על ניתוח בכף יד אצל ילדה בת חמש. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)