פצע או גידול
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר ניר שלום לפני יומיים גיליתי פצע בגב תחתון. אני סובלת מאטופיק דרמטיטיס, כך שמידי פעם אני מגרדת ופוצעת. ייתכן מאד שאני גרמתי אותו , אך אני לא זוכרת שיצרתי פצע שכזה ואני קצת חשדנית. אני נוגעת בו ואני לא ממש יכולה לאבחן האם הוא דלקתי(הוא קצת גבשושי). כיצד אני יכולה לזהות אם זה סתם פצעון או שחס וחלילה גידול עורי. האם אני יכולה להמתין מספר ימים ולראות כיצד העור מגיב? אני חוששת שרופא ימהר לאמר לי לעשות ביופסה. מה דעתך?
לקריאה נוספת והעמקה
לא כל פצע מחייב ביופסיה מידית. אני מציע כי תמתיני שבוע ואם לא יהיה שיפור פני לרופא עור לבדיקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)