נקודות אדומות וביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 29 מטופלת באלטרוקסין, בעיות סוכר בלילה אמורה לעבור בקרוב 2 ניתוחים גינקולוגים. לפני חודשיים אבחנתי 2 נקודות אדומות - 1 בחיך מעל הענבל ואחד בגרון אותה נקודה מאחורי הענבל. חיכיתי שיעבור ולא עבר. קיבלתי לעשות ביופסיה אצל רופא פה ולסת כי מומחה א.א.ג אמר שהוא לא מכיר את הנקודות האלה... היום אבחנתי בפנים (מחוץ לגרון עוד נקודה- לא כואבת אדומה ומדוייקת. יש לי גם ציסטה כחלחלה בלחי אחת ובגיל 15 הוציאו ציסטה דומה האם לעשות ביופסיה גם לציסטה הכחלחלה? תודה על תשומת ליבך, מישל
ללא בדיקה פיזית לא אוכל לחווות דיעה באשר לטיבה של הציסטה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון