bowens
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר הסרה אצל מנתח פלסטי - אובחן bowend disease למיטב הבנתי זהו סוג קל של סרטן העור? א. האם להמנע לגמרי מחשיפה לשמש או שניתן למרוח מגינים מפני השמש? ב. האם לא רצוי לעבור בדיקת בלוטות יסודית על מנת לוודא גרורות? ג. האם מספיק פעם בארבעה חודשים להבדק ? תודה על תשובתכם.
לקריאה נוספת והעמקה
1. אין צורך להימנע לחלוטין אלא רק להפחית את החשיפה לשמש למינימום, וכן למרוח מסנני קרינה ולהשתמש בביגוד מתאים. 2. אין הכרח בבדיקה כזו- מחלת Bowen אינה נוטה לשלוח גרורות. 3. בדיקה אחת ל-3-4 חודשים ע"י רופא עור מספיקה בהחלט. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)