סרטן עור ופסוריאזיס
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חולה פסוריאזיס לצערי הרב יש לי נגעים באיזור הפנים לאחרונה הופיע לי בפנים נגע נוסף והרופא אמר לי שזה פסוריאזיס למרות שחששתי שמדוברר במשהו אחר. הוא נתן לי למרוח פעם ביום דיבובט למשך חודש המשחה עזרה לי והעלימה לי את הנגע אך לאחר שבועיים שוב חזר הפצע! השאלות שלי: 1.האם משחות עם סטרואידים יכולים להעלים פצע סרטני(טרום או כל דבר אחר)?
לקריאה נוספת והעמקה
משחה סטרואידלית מעלימה נגעים דלקתיים (כמו פסוריאזיס) ולא סרטניים, אולם לעתים גם נגע סרטני מלווה בדלקת ולאחר מריחת המשחה נראה שהוא קטן יותר. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)