כתם שבא ונעלם
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תופעה משונה אני בת 47. לפני כחודשיים הופיע לי כתם על גב כף היד, משהו בקוטר של 3 עד 5 מילימטר. לפני שהספקתי להגיע לרופא עור הכתם נעלם (אחרי יום יומיים). אתמול שוב הופיע הכתם. זה קצת מרגיש כמו שכבת עור שהתייבשה. איך שולחים תמונה בפורום או אליך? זה לא כואב, ולא מציק אני רק תוהה אם אני צריכה למהר ולהגיע לרופא עור?
אני מציע כי תפני לרופא עור ביום בו מופיע הכתם (ניתן לבקש ולקבל פגישה דחופה עם רופא העור). איני סבור כי תמונה תוכל להועיל כאן. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)