קילוף עור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני מס' חודשים הופיע לי בצד העין /ברקה מעין כתם בקוטר של סמ וחצי. חשוב לציין שהוא לא בולט אלא היה נראה כמו יובש. קילפתי אותו ונוצר כתם שנראה כמו כוויה וכשאני נוגעת הייתי חשה מעין צריבה. היום ביקרתי אצל רופא עור אשר אמר שזה טרום סרטני. הייתי רוצה לדעת במה מדובר לדעתך? הרופא צרב את המקום בחנקן נוזלי ואמר שזה בסדר? האם מומלץ ללכת לרופא נוסף בעניין. תודה מיכל
לקריאה נוספת והעמקה
נראה שאבחנת הרופא היתה כי מדובר ב-actinmi keratosis. הטיפול בחנקן נוזלי הוא הטיפול המקובל, אך יש לחזור לבדיקת הנגע כל 3-4 חודשים. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)