אין תופעות ממשחת אפודיקס!!!!
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הרופא הורה לי למרוח פעמיים ביום לתקופה של שבועיים משחת אפודיקס 5% על הקרקפת עקב מספר פיגמנטים/נגעים קטנים על הקרקפת , עשיתי כך ולאחר שבועיים שלוש זה לא השפיע כלל וגם לא היו כל פצעונים או סימנים אדומים בעקבות מריחת המשחה, כפי שבדר"כ צ"ל , האם ניתן להבין מכך שלא מדובר בנגע סרטני
אני עוד לא נתקלתי במריחת אפודיקס שלא גרמה לשום סימן שהוא- גם על עור בריא לחלוטין. האם מרחת שכבה דקה על כל עור הקרקפת ועיסית היטב את העור לאחר המריחה? בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון