שהייה בחצר הגן בשעות החמות של היום
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אם לילדה בת 3.5 שמתחילה היום את לימודיה בגן עירייה בעיר מודיעין. אתמול, במסגרת ערב הורים תואר סדר היום המתוכנן בגן ונאמר כי השעות בהן הילדים ישהו בחצר הן 11:00 עד 14:00 . כאשר שאלתי על הבחירה דווקא בשעות החמות האלה, נאמר לי שיש הצללה מעל המתקנים בחצר. רציתי לשמוע מה עמדתכם בנושא ? תודה
ההצללה יכולה לעזור אולם עדיין קיימת קרינה סביבתית ניכרת (המוחזרת מהאדמה / חול/ אספלט ומהבנינים שמסביב). כמובן שעדיף, גם מבחינת הטמפרטורות ועומס החום, ששעות הפעילות בחוץ תהיה מוקדמות יותר. בכל מקרה אין לסמוך על ההצללה בלבד ויש להשתמש במסנני קרינה וביגוד מתאים (יש כיום מספר חברות, כגון "קולומביה" ו-SunWay, המייצרות בגדים ובהם הגנה מפני השמש). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון