solar lentigo - דחוף!!!!
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בחורה בת 36 ועברתי המון ניתוחים להסרת נגעי עור. בהסרה האחרונה שלי התקבלו התוצאות הבאות: 1.skin,left arm.biopsy -lentiginous compound nevus -surgical margin free 2.skin,right forearm,biopsy -solar lentigo ברצוני לדעת מה המשמעות של בדיקה זאת ואיך ניתן לדעת שהוציאו את הנגע לחלוטין האם עליי לדאוג שזו התחלה של סרטן העור? מצפה לתשובה דחופה תודה
מדובר על 2 נגעים שפירים לחלוטין. לא ברור לי מדוע את "מתמכרת" להוצא של נגעי עור רבים... לא חבל על הצלקות? בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
לפני כ-10 שנים היתה לי מלנומה - נקודת חן עם שוליים לבנים ("הילה"). מאז הורידו לי כ-15 נקודות חשודות. הכירורג הפלסטי טוען שהן מסוכנות ועדיף להורידן, כמובן בניתוח ולא בלייזר כדי לשלוח לביופסיה. האם זה מיותר? תשובתך לפזית מעידה על כך שלדעתך אין צורך להוריד נקודות ללא סכנה מיידית...