תוצאות בדיקה היסטו-פתולוגית
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר נתנזון לאחרונה ביצעתי ניתוח בשלבים להסרת congenital nevus. בשלושת השלבים הראשונים קיבלתי תשובה תקינה לגבי ההיסטו-פתולוגיה. בשלב האחרון קיבלתי את הממצא הבא: The overlying epidermis with junctional lentigenous melanocytic hyperplasia, the inked margins are free of the lesion. מה פירוש האבחנה? האם אני צריכה לבצע בדיקות נוספות או להיות במעקב? האם קיים סיכון יותר גבוה לחלות בסרטן העור? תודה.
התוצאה תקינה לחלוטין - מדבוא על תיאור היסטולוגי של הממצא השפיר. אין כלסיכון מיוחד בתוצאה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)