הסרת נקודות חן בגב ובבטן

דיון מתוך פורום  סרטן העור ונקודות חן (שומות)

05/05/2026 | 17:02 | מאת: איתי

היי דוקטור ראיתי סרטונים ברשתות החברתיות על הסרת נקודות חן והחלטתי לנסות וזה לא עבד כלכך ונשארתי עם נקודות שיש בהם חור קטן באמצע או פשוט נקודה אדומה הנקודות חן שלי מפריעות לי אסתטית ודי גדולות ואני רוצה להסיר אותם הבעיה היא שאני בן 16 ולא יודע לאן ללכת מה ממליץ לעשות? והאם אחרי שהפכו לאדומות או עם חור אפשרי להסיר?

הדרך הנכונה היא לפנות לכירורג פלסטי או רופא עור ולא לכל מני "מטפלים" מטעם עצמם.

מנהל פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)