היי בקשר לנקודת חן….
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי נקודת חן בכף רגל,שטוחה ממה שאני רואה בערך 3 מ״מ קיימת לפחות 3-4 שנים לא זוכרת אולי יותר.הייתי אצל רופא עור פעם אתמול ראשונה שהמליץ לי להוציא אותה בגלל המיקום באופן כללי יש לי עור יחסית שזוף(של תימנים)לא נחשפת המון לשמש.בהתחלה הפלסטיקאי הציע לי עוד שבועיים להוריד אותה אבל יש לי אירוע חשוב ממש סמוך והוא אמר שאסור בריכה והליכות וכו חודש שלם,חושבת לדחות את זה בעוד עשר יום,מה דעתך כדאי לדחות?זה יהיה כמעט חודש מהיום הניתוחון