פצע שלא התאחה לאחר הסרת ממצא חשוד מהקרקפת
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור לפני 3 שבועות הסרתי ממצא חשוד מהקרקפת והסרתי תפרים בקופת חולים לאחר 3 שבועות המקום לא התאחה עד הסוף ונותר פתוח לטענת האח בקופת חולים כנראה התפרים לא היו חזקים מספיק ולכן החור לא נסגר או התאחה כמו שצריך בהנחה שהוא צודק, האם הפצע אמור להתאחות מעצמו, לבד, עם הזמן או שיישאר לי חור פעור בקרקפת? יש לי מה לדאוג? שאלה נוספת, אם הייתי משאירה את התפרים לשבוע נוסף ורק אז מורידה זה היה עוזר בסבירות גבוהה לפצע להתאחות או שלא בהכרח אם זה לא התאחה כבר אחרי 3 שבועות וזה היה מתאחה באותה צורה? יש משהו שאתה ממליץ לעשות כדי שהפצע ייסגר ולא יישאר החור? תודה בשורות טובות