נקודת חן חדשה על אצבע
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דר אני בן 31 בריא בדרך כלל ברוך השם,ללא הסטוריה משפחתית. לפני שבוע הבחנתי שיצא לי נק חן חדשה ממש קטנה באצבע קוטר של 1- ממ. היא עגולה וצבע אחיד דומה לרוב הנק חן על גופי, עד כמה זה נורמלי שבגיל 30 + עדיין הגוף מייצר נק חן? קבעתי תור לרופא עור אבל התור רק בעוד חודשיים.. יש סיבה להלחץ? תודה
נקודות חן יכולות להופיע בכל גיל. כמובן שיש לבדוק אותן, וטוב שקבעת תור לרופא העור.
(מספר מקשר)
תודה על התשובה המהירה שאלה אחרונה האם הפרק זמן המתנה לרופא עור חודשיים - שלוש זה בסדר? לצערי אין תורים יותר מוקדם.