ריבוי נק חן בפנים בנער
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר.נק חן סרטנית מבחוץ על העור נראית רגילה.מתחת לעור נניח על הפנים איך נראית?נניח יש על הלחי.האם בתוך הפה ברירית אמורים לראות משהו?חור קטן/קרע ברירית הלחי?הגיוני?
נקודות החן לא חודרות לרירית הלחי אלא אם מדובר במקרה (תיאורטי לחלוטין- לא שמעתי מעולם על מקרה כזה) מאוד מסוכן ונדיר מאוד מאוד של מלנומה שחדרה עמוק. לכן אם יש פגיעה ברירית הלחי רוב הסיכוים שאין לה קשר לנקודות חן. כמובן שחייבים לבדוק את נקודות החן ע"י רופא עור ולפנות לרופא המומחה ברפואת הפה לבדוקמה הסיבה לפגיעה ברירית הלחי.
(מספר מקשר)