סבוקלם
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שימוש יומי בקרם לחות של סבוקלם מספק את הנדרש להגנה יומיומית? בברכה,
שלום, קרם הלחות הרגיל של סבוקלם אינו מכיל הגנה מהשמש. לסבוקלם יש מקדם הגנה SPF30 שמכיל גם הגנה מUVB (כוויות, אדמומיות מהשמש) וגם מ-UVA (הנזקים המצטברים מהשמש, כתמים, קמטים, סרטן העור..). את יכולה להשתמש במקדם ההגנה שלהם לאחר השימוש של קרם הלחות. יש להם גם מוצר נוסף המכיל הגנה מהשמש שנקרב סבוקלם טריפל - זה מוצר עם SPF30 + הגנה מ-UVA. המוצר מכיל גם דמי מייקאפ שנותן גוון יפה לעור. מקווה שעזרתי לך