נקודת חן והסרת שיער
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני מס' חודשים עברתי טיפול הסרת שיער בטכנולוגית SHR באיזור הידיים והזרועות. במהלך הטיפול נשרפה נקודת חן קטנה שהייתה על זרועי, למרות הכיסוי שהיה אמור להגן עליה מפגיעת קרני האור. לאחר תקופה היא התקלפה ונשרה, וכיום נותר לי סימן שכמעט ואינו נראה. שאלתי היא, מהן ההשלכות של דבר כזה? האם המקום עלול להתפתח לנגע סרטני גם אם אינני מבחינה בשינוי חיצוני?
אין מספיק מידע בעולם אודות הסיכוי להפיכת השומה לסרטנית. לכן נדרש מעקב ועירנות לשינוייים באיזור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)