מהן בדיוק השומות שיש לי
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היו לי שתי שומות בגב, הן היו גדולות ומכוערות בצבע חום כהה, יש לי אחת כזאת גם ברגל אבל קצת יותר קטנה, הלכתי לרופא והוא אמר שזה שפיר וזה יכול ליפול לבד (וגם לגדול מחדש) ואין סיבה להסיר אלא למטרות אסטטיות, כעבור זמן מה שמתי לב שאחת מהן מתחילה פשוט להתפורר במיוחד אחרי ספורט כשאני מזיע ולבסוף היא נעלמה לחלוטין, אחרי כמה חודשים גם השניה התחילה להתפורר אבל בסוף התהליך השאירה מעין כתם על העור בגווני חום לא סימטרי על העור, הייתי שוב לאחרונה אצל רופא העור (בעניין סבוראה שיש לי) והוא הציץ בכתם ואמר שהכל בסדר. הכתם הזה עדיין מטריד אותי, מה בדיוק השומות האלה ומה שמן המקצועי? תודה
שאלות אלו יש לשאול את רופא העור שראה אותן בפועל. אם אתה מעל גיל 30-40 יתכן ומדובר היה ב-seborrheic keratosis - אלו אים שומות אלא גידולי עור השכיחים החל מגיל 30. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון