מלנומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בעבר היו לי מלנומות שלוש פעמים באותו מקום למזלי הן היו שטחיות אבל בכל זאת בפעם השלישית לפני כארבע שנים עברתי ניתוח מעמיק וגם הוצאת בלוטות כדי למצוא את המוקד של הגידול. בבדיקות הכל היה נקי ומאז אני בביקורת בלבד במחלקה הפלסטית בה אני מטופלת. בתחילה הייתי בביקורת פעם בחצי שנה וכעת פעם בשנה.האם הביקורת הזאת מספיקה? או שעלי להיות בבמעקב יותר צמוד. אבי נפטר ממלנומה. בתודה נורית
לדעתי את זקוקוה לביקורת אחת ל-6 חודשים לכל החיים. אם יש לך ריבוי שומות (מעל 20 שומות על כלהגוף- כולל אלו שכבר נכרתו) כדאי לך לשקול ביצוע מיפוי שומות דיגיטלי. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון