שלום, לפני כמה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שנים רציתי להסיר שומה בגב. הרופאה אמרה לי שאני יכולה להרויד אותה ובאותה מידה גם לא, כלומר, היא אינה מסוכנת אז לא הורדתי אותה. כיום אני שוב רוצה להסירה. לפעמים אני מתגרדת בגב והיא מציקה, יש תחושה של השומה, מעין צריבה לא ברורה כזו. השאלה שלי, אם אסיר אותה, התחושה שחשתי כשהשומה היתה קיימת, תמשיך להיווצר? ועד כמה הצלקת תהיה בולטת בגבי? תודה.
לא ניתן לענות בוודאות על שתי השאלות. סביר שהתחושה שהשומה גורמת לך תיעלם. גודל הצלקת תלוי בתכונות העור שלך, מיקום השומה ומיומנות המנתח. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)