תחשת נקודות שורפות כמו מחט חמה על איזור הידיים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר , יש לי בשבוע האחרון תחושה ששמים לי כמו מחט חמה על היד. והתחושה הלא נעימה הזאת , נעלמת כעבור מס שניות . אך אי אפשר לא להרגיש בה. ופתאום היום מצאתי בזרוע שלי נקודות חן חומה חדשה, קצת בולטת במרקמה , איני יודעת אם זה קשור לתחושות החמות שחשתי וכתוצאה מכך נוצר. או שזה במקרה גם וגם . איך עליי להתייחס לתחושות המחט השורפת על העור? ולנקודת חן החדשה?
התשובה פשוטה- לגשת בהקדם לבדיקת רופא עור. לעיתים אין טוב ממראה עינייים... בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)