bcc
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אובחן אצלי בביופסיה נגע bcc על האף. הנגע כמעט ואינו נראה. האם אני יכולה, מטעמים אישיים, לדחות את ניתוח הוצאת הנגע בחודשיים ? עד לסוף מאי השנה. הנגע קיים כנראה כבר יותר משנה ורק לאחרונה נעשתה הביופסיה אודה מאוד על תשובה בהקדם
לקריאה נוספת והעמקה
למעשה הנגע כבר הוצא בחלקו ונותרו רק השוליים. מאחר ש-BCC הינו נגע שמתקדם לאט (ברוב המקרים) ניתן להניח כי דחייה של חודשיים לא תשנה הרבה בפרוגנוזה, אולם בכל מקרה עלייך לקבל החלטה זו רק לאחר התייעצות עם הרופא המנתח (שמכיר את הנגע הספציפי שלך ולא רק את הסטטיסטיקה). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)