רמת סיכון בתור דור שני אחרי סרטן העור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבן שלי חייל קרבי ונמצא כעת בהתלבטות קשה. ההסטוריה שלנו היא שסבתא שלו (אמא שלי) נפטרה כתוצאה מסרטן העור. הוא עצמו סובל מריבוי נקודות חן וכבר הסירו אצלו 3 שומות שהיו תקינות. כחייל הוא נמצא המון זמן בשמש ואמנם מורח כל זמן קרם הגנה, אבל מפחד מכך שהוא בקבוצת סיכון. מהי באמת רמת הסיכון שלו? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
רמת הסיכון אכן גבוהה יחסית לשאר האוכלוסיה, אולם לגנטיקה משקל רב יותר מהחשיפה לשמש. מלבד מריחת קרם הגנה עליו להיבדק על ידי רופא עור כל 6חודשים,ובהחלט מומלץ לשקול מיפוי שומות.
(מספר מקשר)