שאלה ....................
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מאד פוחדת מהשמש ויש לי טיול מטעם העבודה לקיאקים ומצד אחד אני מאד רוצה ומצד שני מתלבטת בגלל השמש , אני יודעת שקרם הגנה לא תמיד עוזר ושההגנה הכי טובה היא לא להיות בשמש אבל מצד שני את כל ההנאות אני מפספסת כגון ים , בריכה כי פוחדת מהשמש הקטלנית מה לעשות ? איך באמת אפשר ללכת ולהרגיש מוגן ב100 אחוז
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן לרכוש בגדים המגנים היטב מהשמש, (לדוגמה: בגדים של SunWay או Columbia), ורק באיזורים החשופים למרוח קרם הגנה עם SPF של 50 (ולחדש מריחה כל שעתיים). כך נין בהחלט לטייל וליהנות.
(מספר מקשר)