נקודת חן בשפתיים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.לפני שנה וחצי הופיעה לי על השפה התחתונה נקודת חן.יש ליתור להסרה אצל כירוג פלאסטי ואני אמורה לטוס כשבועיים וחצי לאחר הסרת הנקודה לירח דבש לחודש וחצי למקום שטוף שמש.האם זה יהווה בעיה כלשהי מבחינת חשיפת הפצע לשמש, אסטתיקה וכד'?אם תוכל גם לפרט לי את אופן ההחלמה אני אשמח..(אכילה, דיבור, כאבים, הגלדת הפצע והצלקת וחזרה לשגרה).. תודה רבה
חשיפה לשמש אינה רצויה לאחר כל ניתוח בעור, אם כי לגבי השפתיים נראה שבעיה מעט פחות חמורה. לגבי ההחלמה לרוב מדובר בהחלמה מהירה אלא אם הפצע גדול במיוחד. בכל מקרה שאלות כאלו כדאי להפנות לכירורג. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון