שלום רב.התלבטות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וסליחה על ההודעה הכפולה, הראשונה נשלחה בטעות ללא כיתוב. בני בן שנתיים. בגיל שנה וחצי הבחנתי בנקודת חן קטנה בכף ידו. מאז היא שם וגדלה מעט. כרגע היא בצורת אליפסה וסטטית מזה כ - 3 חודשים. האורך עומד על כ - 2 מ"מ. בהתחלה חשבתי שזה כתם של טוש אבל לא, זה תת עורי, פשוט נקודת חן. אין לו בכלל נקודות כי הוא עדיין קטן. האם יש מה לדאוג? האם יש מלנומה חס וחלילה בתינוקות? מה כדאי לעשות?? מודאגת. תודה תודה. מיטל.
הנגע שטוח לחלוטין בגוון חום לא בהיר מאוד ולא כהה מאוד. גבולותיו נראים ברורים. נראה ממש כאילו לקחו טוש דק ושמו פיגמנט מתחת לעור. תודה שוב. מיטל.