נקודת חן דוקרת
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ד?ר נתנזון יש לי המון נקודות חן בגוף (אני מאמינה שגם לחצי מדינה )שאלתי היא יש לי 2 נקודות חן בגב העליון קצת בולטות שלפעמים אני מרגישה כאבים חזקים כמו דקירות חדות ,וכן עוד נקודות חן על החזה בצבע חום ועליהן יש נקודות שחורות .רציתי לדעת אם קיים איזשהו סיכון . ואם אתה מכיר או ממליץ על רופא עור טוב בנתניה אני בקופת חולים לאומית .תודה רבה
ריבוי שומות כשלעצמו הוא גורם סיכון משמעותי למלנומה, ולכן בודאי שעלייך להיבדק. איני יכול מטעמים אתיים להמליץ על רופא עור ספציפי. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
תודה רבה לך על תשובתך המהירה, ועל התייחסותך שיהיה שבוע נפלא !!! ובשורות טובות לכל עם ישראל אמן.......... אגב אתה עובד עם לאומית במקרה ?