פענוח וטיפול ביופסיה מהלחי מצ"ב התשובה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה פרוש מחלה " בואוון דיזיס" ומהם דרכי הטיפול כיצד קובעים אם השוליים יהיו נקיים מהמגע המגע בפנים. בלחי
Pigmented Bowen's DIESAES תוצאות הביופסיה מהלחי האם זה נגע סרטני ? כיצד מעלימים אותו ללא שישארו ספיחים בשוליים
זהו נגע סרטני- סרטן תאי קשקש בשלב התחלתי. בנתיוח מסירים את כל נמגע והפתולוג מאשר שאכן הנגע הוסר בשלמותו.
הוסבר לי שאין צורך בניתוח ורק עושים טיפול בספריי או בחנקן וזהו הנגע יעלם. כמו כן הוסבר לי שזה רק "טרום סרטן". האם הטיפול הזה נראה לך או שלדעתך צריך ניתוח . כי זה בלחי . האם צריך ניתוח "מוס". . תודה וסליחה על השאלות הנוספות אני לחוצה. שבת שלום