דחוף...
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי נקודת חן בגב שהיא טיפה בולטת מעל העור. בזמן האחרון זה התחיל ממש להדאיג אותי שאולי יש לי מלנומה חס וחלילה. צילמתי אותה וזו התמונה- http://img406.imageshack.us/i/081220104130.jpg/ אני לא זוכרת את עצמי בלעדיה. בנוסף, נזכרתי שלפני כמה שנים טובות ירד לי דם באזור שלה. (לא יודעת אם ממנה או מאיזשהו פצע שהיה ליד) לא זכור לי שגודלה השתנה או הצבע שלה. אני מתחילה לפחד כי אולי נזכרתי מאוחר מדי ללכת לרופא עור. לפי התמונה יש לי סיבה לדאוג? ואם כן, מה עושים במצב כזה? איך מטפלים? :-( תודה רבה...
http://img155.imageshack.us/i/081220104135.jpg/
אני מציע לך לפנות לרופא עור בהקדם במקום להמשיך לחכות לרופא שיענה פה.