המון נקודות חן בפנים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 35 ויש לי המון נקודות חן בפנים - בין 25 ל 35 נקודות. חלקן גדולות וחלקן קטנות. אני לא אוהב את הנקודות האלה בפנים שלי ורציתי לדעת מהי השיטה הטובה ביותר להסירן ? מקריאה בפורום כאן ובעוד מקומות אחרים אני מבין שהסרה כירורגית הינה השיטה הבטוחה ביותר כי ניתן לבדוק את השומה במעבדה אחרי הסרתה אבל האם נהוג להסיר נקודות חן כ"כ רבות מהפנים באמצעות ניתוח כירורגי ? תודה רבה
בכל שיטת הסרה שהיא עלולת להישאר צלקות- אל תאמין למי שיגיד לך אחרת! תלוי במיומנות המנתח ובתגובת העור שלך לניתוח. אכן הסרה כירורגית היא האופציה הבטוחה היחידה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון