הייתי היום אצל רופאת עור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור הייתי היום אצל רופאת עור הרופאה בדקה את הנגע בדרמוסקופ ואמרה שהיא ממש לא רואה שום דבר חריג בנגע ושום דבר חשוד ושזה ניראה ממש כמו שטף דם בגודל מילימטר אחד. היא אמרה שהיאנרוצה שכירורג יראה את זה כי הוא לא מבינה למה שנתיים לא עבר ושסביר להניח שהוא יקח לביופסיה למרות שזה ניראה שפירי לחלוטין התייעצתי עם רופא בפורום כלי דם ואמר שזה נראה כמו נגע וקסולרי ושזה מצריך בדיקת כירור עור וכירורג כלי דם רציתי לשאול שתי שאלות 1 האם יש סיכוי שהנגע ממאיר למראות שהרופאה ראתה דרך דרמוסקופ שזה ללא שום עדות לשינוי. וחוץ מזה היא אמרה שזה ממש לא ניראה כמו נקדות חן אלא שטף דם 2. מהו נגע וקסולרי האם יש לי ממה לחשוש? יש סיכוי שלמרות שהכיררג לא יראה כלום בדרמוסקופ ירצה בכל זאת לשלוח לביופסי? הרופאה רשמה במכתב רק נגע חום בגודל מילימטר אחד
אין לי כל דרך להתיחס למה שהרופאה ראתה בלי לבדוק את הנגע בעצמי. אם את סומכת על הרופאה- מה טוב, ואם לא- תפני לקבל חוות דעת נוספת מרופא אחר.