לחכות חודשיים לכריתת נק' חן חשודה?
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , הופנתי לכירורג פלסטי ע"י רופא עור בשל נגע בבית שחי שדימם ( אולי מגילוח , לא זוכרת שפגעתי בו) ויש לו 2 גוונים . המלצת הרופא : כריתה למטרת היסטולוגיה אני בקו"ח מכבי ול6 הכירורגים הפלסטיים יש תור רק בדצמבר . כמו כן , נאמר לי שהתור רק לייעוץ ויהיה תור אחר לניתוח האם זה לא מסוכן להמתין חודש-חודשיים לניתוח כריכת נקודה חשודה או שזה סביר ואם יש מלנומה זה לא מתפשט כל כך מהר ? תודה מראש מודאג
אם אכן קיים חשד למלנומה יש לכרות את הנגע מוקדם ככל שניתן (ובוודאי לא לחכות חודשיים. אני מציע כי תקבע תור לרופא כירורג "רגיל" (כללי) - אצלם לרוב התור יותר קצר, או לרופא עור שמסיר נגעים כאלו במקום (כך לפחות אני נוהג...). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
אם אכן קיים חשד למלנומה יש לכרות את הנגע מוקדם ככל שניתן (ובוודאי לא לחכות חודשיים. אני מציע כי תקבע תור לרופא כירורג "רגיל" (כללי) - אצלם לרוב התור יותר קצר, או לרופא עור שמסיר נגעים כאלו במקום (כך לפחות אני נוהג...). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון