טיפול במלנומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, שומה שהוצאתי ונשלחה לביופסיה נמצאה בעומק 1.1 מ"מ. עברתי PETCT שנמצא תקין. אילו מהלכים נוספים עליי לבצע ע"מ לוודא שהכל תקין? שומה יחידה.
לקריאה נוספת והעמקה
אין לי די נתונים על מנת להשיב על שאלתך. למשל, האם מה היו תוני הגידול המלאים? (תשובה פתולוגית מלאה) האם עברת דגימת בלוטת הזקיף? וכו'... אני מציע כי תפני לאונקולוג המטפל להתיעצות מקיפה- מאחר ובידיו כל הנתונים הרלבנטיים. מבחינה דרמטולוגית אני מציע כי תשקלי ביצוע מיפוי שומות שנתי על מנת לוודא אי הופעת מלנומה נוספת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)