נקודת חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בבית השחי נקודת חן שדיממה יום אחד , נוצר גלד אני לא זוכרת שפגעתי בה בגילוח בית השחי אבל ייתכן בקו"ח ניתן להגיע לכירורג רק ע"י הפניה מרופא , האם ללכת לרופא עור ? האם מותר לרופא עור לבצע כריתה של הנקודה או רק כירורג פלסטי עושה את זה? ( הכוונה שניתן יהיה לשלוח לבדיקה פתולוגית ) במה זה כרוך? הרדמה מקומית? תפרים ? זה כואב? תודה מראש אורנה
התחלת התהליך היא אצל רופא עור. כלרופא עור מיומן בביצוע ביופסיה, אם יש בכך צורך. התהליך כרוך בזריקת הרדמה מקומית ואינו כואב. ריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון