בהריון
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון בחודש השביעי. יש לי (מתמיד כנראה) נקודת חן/ שומה על אחת משפתי הפות (חיצונית) ומאתמול יורד לי ממנה מעט טיפות דם אולי משפשוף בתחתונים. כשאני מסתכלת עליה ובוחנת אותה בראי לא נראה דם אלא רק במגע עם התחתונים. מה עליי לעשות ? האם לחכות שיעבור? תודה!
אני בהחלט מציע לא להסתכן באבחנה עצמית אלא לפנות בהקדם לרופא עור המיומן בשימוש בדרמוסקופ. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזןו
(מספר מקשר)
תודה על תשובתך המהירה. האם אוכל בינתיים לשים מעט פולידין עד שאראה רופא? והאם לא כל רופא עור משתמש בדרמוספקופ?