נקודת חן?
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בת 19 ואתמול פתאום גיליתי כתם או נקודת חן חדשה קרוב למרפק,וכשניסיתי לקלף (חשבתי זה פצע) לא כול כל הצלחתי לקלף. אני דואגת כי זה קצת אדום מסביב ונפוח למטה וכהה יותר משאר נקודות החן שלי בנוסף בימים האחרונים אני סולת מבחילות רציתי לדעת אם זו בכלל נקודת חן, אם יש קשר לבחילות? ומה הדחיפות לגשת לרופא עור? תודה מראש!!
על מנת לאבחן את הכתם פני לרופא עור (לא דחוף במיוחד)- אין לי דרך לאבחן דרך האינטרנט.... איני מוצא כל קשר לבחילות. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)